Loading...

Comments:

Zelimir HBK - 2018-02-14
Cedi 14 dk sahada kaldi. 2/6 saha ici, 1/2 uc sayi yuzdesiyle 5 sayi 2 rbd 1 astle oynadi. Paul George'u savunurken epey zorlandi. Steven Adams da perde yaparken epey hırpaladi Cedi'yi. Bugun pek gununde degildi Cedi kisaca. Bi sonraki mac 22 Subat'ta Washington Wizards'la. Iyi seyirler.


Ahmet Ekşi - 2018-02-16
Çok kaçırmış filan diyip adamı kötüleyenler Lebron'u görse altına edecek tipler. Ulan adamın ikinci basketini görmediniz mi ? Aslan Cedi, Carmelo Anthony'nin üzerine cross-over yapıp sayıyı buluyor. Carmelo'nun görse top diye oynayacağı adamlar da Cedi'yi eleştiriyor.


BORİS CAN KILIC - 2018-02-15
berbat oynamıs.. iyi oynadıgında ıyı oynamıs derim. duz mantık kardeslerım cok kotu oynamıs. bencıl oynamıs. 3 lukler kacmıs olmamıs


General Maudy - 2018-02-15
Lol i could do what cedi did 😂


Cahit Atmaca - 2018-02-14
beğenmeyen 16 kişi CEDİnin formasını temsil etmek istemiş heral


Roni Benadava - 2018-02-14
cedi cok iyi bir oyuncu ama sanki biraz fazla sallıyor


Alpertuğrul Goldhill - 2018-02-14
CEDI seni seviyoruz! Oklahoma "Tandır" :)) zor rakip ama sonuçta son trade'lerden sonra takım ruhu mükemmelleşen Cleveland galip!


Serhat Firat - 2018-02-14
Çok daha iyi performanslarini izliycez Cedi'nin


Joyce Li - 2018-02-14
At sunlari artik


Baris Can - 2018-02-14
Arkandayiz cedi çok iyisin 🇹🇷


Josephine Scofield - 2018-02-14
cedi bu maç pek iyi değilmiş köşe üçlükleri normalde iyi bu maçta pek tutturamamış neyse olur böyle devammm


Tuba Demirel - 2018-02-14
Cedi hakkındaki herşey gibisin eyvallah sayende ;)


Memiş Akçağlayan - 2018-02-14
Oklahamanın ilk 5 i uzaylı sürüsü amk. Artı Westbrook canavarı var. Cedinin avantajı zaten hızdı o da bu maçta izin vermezlerdi.. Bu maça göre performansı fena değildi. atletizmde katarsa pişecek gibi...


42 - 2018-02-14
Cedi daha cok savunma özellikleriyle ön plana cikan bir oyuncu. Bire bir savunmada neredeyse kusursuz is cikariyor. Bunun bir sürü örnekleri var. Boston ve minnesota macindaki irving, tatum ve butler e yaptigi savunma bunun ispati.. Gün gectikce NBA'e alistikca daha da üst düzey savunmaci olacak. Fakat perdeleme geldigi zaman biraz bocaliyor. Umarim zamanla asar. Basketbol zekasina diyecek laf yok. Cok akilli bir oyuncu. Ofansif olarak fena degil. Fazla sorumluluk almiyor ve cok az sut kullaniyor. Bana kalirsa cedi bol bol sut denemesi lazim. Topla biraz fazla oynamali ki o üzerindeki amatörlügü atabilesin. Fakat cedi sacramento gibi iddiasiz bir külüpte oynamadigi icin bunu yapamiyor. Dün gördük 2 sut kacirdi hemen kenara alindi. O yüzden eline gectigi butun firsatlari cok iyi degerlendirmesi lazim. Yani genel olarak cedi den cok ümitliyim.. Bundan 5 ay önceki cedi ile simdiki cedi arasinda daglar kadar fark var. Böyle gelismeye devam ederse hic süphesiz 2 3 sene sonra bir takima liderlik yapabilir..


Erdal Soner - 2018-02-14
Daha dün dedik ''takaslardan sonra süresi 15-20 dk bandında olacaktır'' diye. Her maçı çok iyi olacak diye bir kural yok, Cedi'nin bir çaylak olduğunu, şampiyonluğa oynayan önemli bir takımda bulunduğunu unutmayalım. Bogdan Bogdanovic'in oynadığı Sacramento gibi leş bir takımda daha çok süre alabilirdi ama hem aldığı süreyi hem de yaptığı istatistikleri çok fazla ciddiye almazlardı. NBA'in en iyi 3-4 takımından birinde bu kadar süre alıyor olması bile harika bir referans. Kendisine duyulan güven ortada.

Cedi bu sene çalışmaya ve kendini kabul ettirmeye devam etmeli. Allah korusun aldığı dakikalar 5 dk ve altına düşer, bu bir de süreklilik kazanırsa o kötü olur. Şu an 15 dk ortalamayla devam eder inşallah.


Contemporary - 2018-02-14
Cedi çöp diger caylaklara bakin bizim gorgusuz turk milletimiz cediyi savunsun hala sonucta nbade oooooo cedi diye anirsinlar gorgusuz picler sizi


Miguel Jorge Ortiz - 2018-02-14
this dude is smart he took goog shoots and missed a couple of them but there where good looks
he is not afraid of the challenge took one over paul george and made it and in one in one play he went true the screen and stood close to paul george a prevented him from getting the ball.... i hope they keep him as there starting 3 even whent kevin love comes back hope tristan is move to the bench
and let this kid keep playing he is really good...... cesdi !!!!!


Dogukan Torman - 2018-02-14
Bu sene sonunda zirvedeki takımda kalmamalı gelişimi için daha fazla süre alacağı hatalarının daha az yankı uyandıracağı bir takıma gitmeli


Mustafa Mutlu - 2018-02-14
lebronun takımında olmak bir şutörün en çok isteyeceği şey


Ahmet Can - 2018-02-14
He amk siz gitseniz her maç süper oynarsiniz zaten, ustelik rookie sezonda


mert diker - 2018-02-14
bu çocuk ne zaman quadruple-double yapacak acaba bekliyoruz :D


Emrah Özşahin - 2018-02-14
Bu arada hidayetin ilk yılında aldığı sureler ve bulduğu sayılarla bakın, yıllarca nasıl geliştiğini göreceksiniz. Kaldı ki Cedi şampiyon bir kadroda gelmiş geçmiş en büyük efsanelerden biriyle ayni takımda ilk yılında kendini kabul ettirmiş ve oldukça iyi sayılar buluyor. Önemli olan defans ve enerjisi, sayıları ekstra oluyor. Cedi kendini kanıtladı. Bir şekilde NBA de tutunur yıllarca oynar bundan suphem hiç yok.


zangief zangief - 2018-02-14
Beyler cedi ilk 5 de değil 5 dk süre alamaz kevin love dönünce kimse kendini kandırmasın boş şut atıcısıda bş şutlarıda kaçırıyor faul çizgisi zaten berbat kendine tam olarak özgüvenini saglamış degil bence bu şekilde süre alması imkansız 2 dk süre ya alır ya almaz bench de anca maçları izler


Ozan Yiğit - 2018-02-14
İyiydi iyi yavaş yavaş, her gün üstüne koyuyor. Amk Adams'ı da öyle bir perde yapıyor ki duvara çarpıp sekiyosun sanki. Cedi'yi mahvetti ilk çeyrek.


Sinem Çelik - 2018-02-14
Cedi kredin doluyor yavrum


Albert Noble - 2018-02-14
Lan stephen curry bile bu yüzdeyle atıyor bazı maçlarda. Lakersda kuzma 22 yaşında her maç 30 dakika süre alıyor bir çok oyunu böyle, arada bir 20 sayı atınca herkes takdir ediyor olay oluyor.


yns ctl - 2018-02-14
Cedi çok iyi bir oyuncu 2 şut kaçırdı diye öyle konuşmayın p. George kolay kolay durdurulabilecek adam değil adamın tek şanssızlıgi yerine giren hood ve Clarkson iyi performans verdi hücum tercihleri gelişecek tir herkesin kusurları olur ama cedi hızla kapatır o kusurları


Furkan OZTURK - 2018-02-14
Turk insani neden hic bi sikten anlamaz ? ulan boyle maclari porzingis bile cikariyor hemde kacinci senesinde ve takiminin star iyken. 2 macta gereginden fazla ovdugunuz gibi bu macta da gereksiz gomuyorsunuz adami. PG yi taniyor musun diye sorsam PG kim point guard mi der cogunuz. neyse


uwut m88 - 2018-02-14
belki de en zor maçıydı cedi'nin, bi yandan paul george, bi yandan transitionlarda olası westbrook/melo eşleşmesi, üstüne steven adams ın perdeleri çok yıprattı ilk çeyrekte. o yüzden çok fazla izleyemedik ama gene izlerken benim göğsümü kabarttı. o kadar zor match up lara rağmen bi rookie için fena diildi. helal olsun be sana çocuk, çok daha iyi olacaksın!


Dranzer - 2018-02-14
Ya allah aşkına bilmiyorsanız şu meleti izlemeyin. Gelip burda cedo çok koto oynoyor yazınca millet ayar oluyor. Cedi hücum yönü ağır basan bir oyuncu dğeil savunmada birşeyler yapan bir oyuncu. Kalkıp koçuda ondan 35 sayı atmaısnı beklemiyor ondan 35 sayı atacak adamı 15 sayıda tutmasını bekliyor. Ki bu görevi çoğunlukla yerine getiriyor. Son 3 maçta butler ve irvingi savundu bu maçta da paul georgeyi savunmuş açıp bakın bakalım bu adamlar kaç sayı ortalamasıyla oynuyor :D Lütfen bilmiyorsanız yazmayın şuraya cedi Anadolu efestede savunma yönüyle ağır basan oyuncuydu burada da aynı şekilde. koçuda rakip takım her seri yaptığında yani 9-0 , 8-0, 12-3 gibi seriler cediyi oyuna alıyor ki çoğunlukla faydasını gördü. Cedin garbage time dışında görev adamı olarak oynadığı maçların yanlış hatırlamıyorsam %90nı kazandılar 1-2 maç kaybettiler. Son 3 maç İlk 5 te başladığı maçları kazandılar ki bu takımlar oklohamo,minnesota ve boston yani 3de play off takımı. Cedi osman yolun başında şunun farkına varın artık adam oynamaktan zevk alıyor.


Blackstone - 2018-02-14
%33 saha içi isabeti %50 üçlük isabeti ile oynamış ve 14 dakika süre almış adam. Bunlar o kadar kötü istatistikler değil, kaçırdığı şutlar da kolay şutlar değil zaten sağdan attığı boş turnike dışında. Zaten takımın önemsediği şey de Cedi'nin hücum değil savunması. Bu maç PG'yi savunamadı, Steven Adams'dan kurtulamadı. 20'li dakikalara ulaşacaktır gene savunmasıyla çok daha etkili olduğu zamanlarda.


cemal yalçın - 2018-02-14
Cedi orada Emir preldzici savunmuyor Paul George'u savunuyor ayrıca Steven Adams gibi bir hayvanın perdesinden çıkınca kamyon çarpmışa döner insan bu yüzden şut yüzdesi etkilebilir ki zaten 10/10 yapacak hali yok. Dün yine gayet iyiydi unutmayın dostlar Cedi avrupadan gelen henüz daha 1. Senesinde olan ince zayıf bir çaylak. Yaşı yetenlerin Hidayetin ilk ve son senelerini hatırlasınlar..


SwonK - 2018-02-14
Gelişeceğine eminimde bukadar kaçırması da normal ama üzüyor be :(


Ozan Ocak - 2018-02-14
Zamanla Cedinin şutları düzelecek


Vito Bengali - 2018-02-14
malesef kötüydü ve yeni gelen oyuncular iyi oynadi. ilk 5 zor gibi gözüküyor


Lord Commander - 2018-02-14
rüyadan uyandık


Shanks - 2018-02-14
Paul George gibi NBA' nin en iyi 10 oyuncularindan birini savunmak kolay birsey degil ayrica Steven Adams Cedi'yi perdeleyerek baya yipratmis ki Adams cok güclü fizik olarak Cedi icin güzel bir tecrübe olmustur yinede


Ali ŞEN - 2018-02-14
Paul george gibi bir skoreri savunmak kolay değil ki beyaz oyuncu için hiç kolay değil.Steven adamsin perdesine takılmak demek fiziksel olarak yıpranmak demek.Nbain yorucu fixturunu katarsak gerçekten çaylak oyuncu için çok zor.Maça bakıyorsun carmelo var atletik paul george öyle bu adamları savunamazsın çaylak oyuncu için daha zor.


dikaiopolis ho - 2018-02-14
Yeni gelen orospu çocukları iyi baya. Maçın tam özetini izleyin onlar girince fark açıldı hep. Savunmaları iyi, hücumda da iş yapıyolar.


Yaşar Ovan - 2018-02-14
evet yorumlarda da gördüğünüz üzere iyi oynarken aslan cedi helal cedi bi maç kötü oynayınca yok cedinin kapasitesi belli yok cedi iyi şutör değil cedi bitmiş diyen bile var amk boş yapmayın çalışırsa her şeyi yapar lebronun bile çok kötü maçını hatırlıyorum bu sezon


Dinçer UZUNER - 2018-02-14
Basketboldan anlamayanlar için söylüyorum Cedi hücumda aktif oyuncu olarak değil boş şutu bekleyen pozisyonunda oynuyor bu koçun tercihi kötü şutör diyen dallamalar nba da her maç 40 sayı atanların ne kadar denemeyle o sayılara ulaştığında baksın.Cedi iyi yolda kendine güveni gelmiş önemli olan kaçırması değil bunları denemesi..Türkiye Ligi'nde nba ye gitti burdayken goksenini tutarken orda tuttuğu oyunculara bakın bide gelmiş dün savunma yapamadı diyonuz..Ulan dallamalar bu adamlar her maç zaten 30-40 atıyor bu Cedi kötü demek değil yani zoruna giden varsa izlemesin Cedi 2 yıl sonra bir Dirk olma yolunda ilerliyor..


Berkan Tuna - 2018-02-14
nazar değdi adama ya


Emrah Özşahin - 2018-02-14
Adams hayvan gibiydi. Eşleşmelerde sıkıntı oldu biraz. Yine de bir kaç pozisyonda baskı ile hataya zorladı Cedi, ama atışları isabetsizdi bugün. Aslında ilk yılına göre üçlük yüzdesi gayet iyi. Daha fazla denemesi lazım. Fizikli takımlara karşı pota altına çok girmemesi gerek.


Cuvan Cakir - 2018-02-14
Herkes neden eleştiriyor her maç insan güzel oynayamaz


Oylesine biri - 2018-02-14
Cedinin üstüNdeki korkaklığı atması için kesinlikle iddiası daha düşük bir takıma taksa edilmesi lazım. Cavaliers da beklenti çok yüksek.. hatırı sayılı yıldız oyuncular da mevcut, yeniler takıma adapte olunca da bu durum işini ileride zorlayacak....  eğer bu korkalığını üzerinden atamayıp böyle devam ederse geri dönüş yolu çok da uzakta değil...(Cediyi çok seviyorum çok enerjik , sahaya pozitiflik katıyor ama oyun içerisinde bu bizim oğlan demeden objektif olarak izlesek ''ya bu ne'' dersin .... Topu yeterince iyi kullanamıyor. Fakat dediğim gibi bu yetenek faktöründen değil ... tamamen üzerinde bir korku var.... belli oluyor zaten ondan dolayı.... ADMİN SEN NE DÜŞÜNÜYORSUN ?


weareTurkey1453 - 2018-02-14
okc ye eşleşme olarak çok zorlandı cedi. melo ve paul, kolay iş değildi


Barış Kuyucu - 2018-02-14
2 ucluk ve 1 turnikeyi atsaydi yine 35 dk oynardi.Bu mac cok yüzdesizdi


Lin B. - 2018-02-14
Arkadaşlar yapmayın Allah aşkına. Bazıları utanmasalar "zaten NBA ayarında bir oyuncu değildi ki" falan diyecekler. Yahu böyle şeylere 1-2 maçta mı karar veriliyor? Kaldı ki OKC gibi güçlü bir takıma karşı oynamak da her çaylağın harcı değil. Üstelik Cedi için bundan güzel eğitim mi olur? Sahada öğreniyor, öğrenecek. Ne kadar erkenden hata yaparsa o kadar çabuk geliştirecek kendini. Bu çalışma azmi ve düzgün karakter onunla kaldıkça, hayırlısıyla daha çooook güzel günlerini göreceğiz buralarda.


ufuk güven - 2018-02-14
Asist 2 olmus hocam yazalim oraya:)


Erdal Tan - 2018-02-14
En azından aptal Jr smith den istikrarlı


  (0)   Comment


view all posts by Ryfis

Verified