Loading...

Loading...

Comments:

Zelimir HBK - 2018-02-13
MÜJDE.

Bu gece TSİ 4'te oynanacak olan Oklahoma maçına da ilk 5 başlayacak Cedi. Yayın S Sport. Link paylaşımlarını Twitter hesabımda yapıyorum. https://twitter.com/HBK_Obradovic


Furkan Deniz Özdemir - 2018-02-13
birkaç seneye çok iyi bi ‘3 and D’ oyuncusu olacak.


Selçuk Kalkan - 2018-02-13
Kaan kurali dkkate Alan var mi hala


Ozan Erverdi - 2018-02-12
sanırım kimse izlemiyor maçları, körü körüne beğenmişsiniz yorumu... cedi boy ve fizik özelliklerini savunmada iyi kullanıyor, biriyle switch olacağı zaman fark etmiyor o yüzden. elinden gelen tüm eforu sarf edip, her topa atlamaya çalışıyor, bunları yaparken de efendiliğini koruyor. evet takaslar olduğu için ilk 5 başladı, ama bu şansı iyi de değerlendirdi. IT3 gitmeden önce her switchte mismatch oluyor diye sürekli oyundan alınıp cedi sokulmaya başlanmıştı. artık crowder da yok, bu yüzden golden state ile finalde eşleşseler durant'i bire bir savunanlardan biri cedi olacak çünkü durant'i lebron savunmak zorunda kalırsa golden state'i outscore yapma şansları yok.
cedi'nin en önemli olayı fiziğinden dolayı pivot hariç her mevkiiyi savunabilmesi, cleveland da emekçi oyuncusunun hakkını veren bir takım. kaan kural'ın boş duygusal muhabbetlerden asla değinmediği en önemli olay "size advantage"... bu yüzdendir cedi artık 15 dakikadan az oynamaz. playofflarda da süre alacağından emin olabilirsiniz.


HÜSNÜ ÇOBAN - 2018-02-12
SEN SUS VE ACEMİ CADIDA OYNA ULAN KURAL


Baris Aydin - 2018-02-12
kaan kural nedense cediyi hiç sevmedi. sene basından beri furkan diyip durdu. cedi her mac kapak yapıyo kendısıne :))


Yiğit Akınal - 2018-02-12
Tombişim haklı dağılın beyler


KAĞAN KURUMBAY - 2018-02-12
Cedi iyi gidio ama neden foul atamio anlamadim turkiyede atiyodu


Sercan Yavuz - 2018-02-12
Ya beyler bu adam sezon başında cedinin rotasyona bilr giremeyeceğini söyleyen biri pek de ciddiye almayın


Mrdr One - 2018-02-12
lebron'la ayni sahaya cikmak bile muthis.


Zelimir HBK - 2018-02-12
Kaan Kural Cedi dusmani falan degil. Ben de bi Cedici olarak birebir ayni seyleri dusunuyorum. Son 2 macta ilk 5 baslamasi tamamen takaslarin takima yeni katilmasiyla alakali. Ha arada gorebiliriz yine boyle seyler ama Lue kariyer macindan sonra bile kendi de Cedi'nin benche geri donecegini soyledi. Daha sonta Boston maci icin fikrini degistirip yine ilk 5 baslatma karari aldi. Takaslari dun gordunuz hepsi tas gibi oynadi. Cedi haliyle benche geri donecek. Takaslardan once sadece mac koptuktan sonra garbage timeda oyuna girdigini unutmamak lazim. 15-20 dakikalari gorurse kendisi icin harika olur. Bu sureleri duzenli olarak alabilmesi icin de her girdiginde olumlu katki vermesi gerek. Isi hic kolay degil. Kaan Kural'in soylediklerinin tersi cikabiliyor dogru ama bu soylediklerinde bi on yargi Cedi dusmanligi falan goremiyorum.


Erdi pişkin - 2018-02-12
Kaan Kural için bir şey bilmiyor diyen garip insanlar görüyorum şaka mısınız siz ya... Bu adam nba'de ki oyuncuların sabah kahvaltıda ne yedigini bile bilecek kadar üst düzey bir yorumcudur. Lafınızı tartarak konuşun biraz...


Onur Güler - 2018-02-12
kaan kural neden cediyi sevmiyor ya


Adem Demirdag - 2018-02-12
NBA'de forma verilmez, alınır. Cedi Osman profesyonelliği, çalışkanlığı ve takım üzerinde bıraktığı olumlu intiba ile azminin karşılığını aldı, ilk 5'e yerleşti. İlk 5'te kalıp kalmaması da önemli değil, önemli olan artık Cavs'ın bir parçası olması ve bir çaylak için doğu konferansının en önemli takımlarından birinde ciddi süre alacak olması. LeBron başta olmak üzere tüm arkadaşları ve hocası Cedi'nin eforunu ve pozitif tavrını takdir ediyor, bu yeni gelen bir oyuncu için nadiren olacak bir olay, Cedi'nin iyi karakteri herkes tarafından farkedildi !!!

Sene başındaki tabloya göre oynama şansı çok çok azdı Cleveland'da ama bu bir spor ve inişler çıkışlar olduğu zaman her an forma şansı sana gelebilir, kendini hazır tutman önemli - Cedi de bunu yaptı.

Gelen takviyeler Cedi'nin pozisyonunu tehdit edecek oyuncular değil, en azından Love dönene kadar Cedi 3/4 numarada devam edebilir LeBron ile ilk 5'te. Love geldikten sonra da kenardan mutlaka gelecektir.

Çaylak oyuncularını genelde playofflarda oynatmıyor takımlar ama hiç belli olmaz. Cedi'den bir Türk vatandaşı olarak gurur duyuyorum, üstüne koydukça NBA'da yerini sağlamlaştıracak ve Hidayet, Mehmet ve Ersan'dan sonra NBA'deki bir sonraki gururumuz olacaktır. (Ömer'in serüveni beklentilerden kısa sürecek gibi)

*Ayrıca dünkü maçta Irving'in üzerinde kaldığı dakikalarda çok iyi savunma yaptı.


CAN DÜNDAR - 2018-02-12
Yorumlarda Kaan Kural bişey bilmiyor yazanlar var diyeceklerim bukadar


Berkay Can - 2018-02-12
realist bir yorum olmus evet cediyi hepimiz seviyoruz suresi artmali fakat bir de gercekler var . Şuan caylak sezonuna gore cok iyi durumda ilerde iyi yerlerde gorecegimize eminim


Ozgur YILDIZSOY - 2018-02-12
kaan kural siktir git çiğ köfteci aç kendine bırak basketbol yorumu yapmayı artık.


furkan eviren - 2018-02-12
Yine yanılıyorsun 20 dakika alır hocam ilk 4 oyuncuyu çok rahat tamamlıyor


Ardarda Oyuncu - 2018-02-12
Yılın çaylağı olurmu cedi


Onur Varlı - 2018-02-12
bi sik bilmiyor bu adam


alüminyum keser - 2018-02-12
Ah kaan ah ! NBA gitmeden önce cedinin şansının furkana oranla çok çok düşük olduğunu cleavelanddan takas olması onun için daha iyi olacagını söyledin.Sonuç ; 2. maçında da 30.dakika süre aldı ve almaya devam edecek.Sende tükürdüğünü yalamamak için böyle 2 uçlu konuşmaya devam edeceksin.Severim seni ama bu çok bilip illa farklı yorumlayacam diye yanlış konuşmandan sıkıldım


bayram emre deniz - 2018-02-12
Harkia bi kanalsın


Ziya Tokdemir - 2018-02-12
Tyronn Lue Kaan Kural'a inatla 20+ dakika süre vermeye devam edecek gibime geliyor.


Msu Ars - 2018-02-12
Bu arada kaan kuralın atladığı takımdaki EN İYİ TOPLU OYUNCUYU SAVUNAN kişinin cedi olması.


Msu Ars - 2018-02-12
Kaan Kuralın Kobe ve Cedi haterlığı bir başka be


Mustafa EREN - 2018-02-12
Bu şişkoya bayılıyorum


Ebubekir ENGİN - 2018-02-12
Kaan abi, çok komikmiş anladım hocam diyor kısacası :)


pitlord - 2018-02-12
bu kadar itici bi sunucu olamaz.her lafa giriyo. bi sus arkadaş Kaan konuşsun özgürce.


kaan gulbas - 2018-02-12
Cedi'yi hiç övmüyor,abartmıyor(FirstCedi hype'ı oluyor bu kadar) diye eleştirenler olacaktır muhtemelen onlar gelmeden yazayım belki çıkacak tartışmaların önüne geçeriz biraz, Bence Kaan Kural abimiz totem yapıyor,kendisini uzun zamandır bilenler,programlarını takip edenler bilir ki kendisinin tahminleri artık komik mi denir trajik mi denir bilemiyorum bir şekilde hep ters çıkıyor. O yüzden birşey söyleyip çocuğun başını yakmak istemiyor olabilir :) Bu işin biraz şakayla karışık kısmı, İnsanımız bir maçla gaza gelip bir maçla kariyer bitirtiyor kafasında o yüzden temkinli,belki biraz gerçekçi davranmak gerek. Kendisini çok sevdiğimiz için Cedi konusunda bazen objektifliğimizi kaybedebiliyoruz.


Emre Kablan - 2018-02-12
Fenerbahce dogus antepi yendi. Akşamında başakşehiri yendik. Gece cavs bostonu yendi. Cedi 12 sayiya ulaştı. Cengiz romada 2gol attı asker selamını çaktı. Ersan ilyasova 19 sayıyla oynadı takımın en skorerlerinden biri oldu. Muazzam bi gece... 😃😃


  (0)   Comment


view all posts by Ryfis

Verified