Ari Schuman - 2018-03-22
Tyler the Creator

mohammed hossain - 2018-03-21
this bald guy is fucking awkward lol in every episode too

Alex Alejos - 2018-03-21
“I think he’s been in the sunken place ever since he got with Kim”

FightingRacist1by1 - 2018-03-21
I love Charlemagne’s views he’s a very intellectual person

RosySpeaks - 2018-03-20
he said Kanye is in a sunken place lmao

Musse Afework - 2018-03-18
It’s really satisfying to see him eat the wings right

Kristie Bach - 2018-03-18
Ciara comment is funny

erica purcell - 2018-03-18
He did awesome

Gregory Peepeetch - 2018-03-17
i never heard his slur until now lmao

Denise Ingram - 2018-03-17
I Rewind 13:17 So Many Times 😂😂😂

Andrei Avalos - 2018-03-16
he right bro Rosenberg is annoying as shit

elrugged1 - 2018-03-16
CtheGod fucked they bathroom up forever...it looked planet X spawned out his ass in that bitch when he was done

Bonét King - 2018-03-16
Charlemagne a OG!

Troy Thirkield - 2018-03-16
Bubble guts lol

Ashley Walters - 2018-03-16
Not in the sunken place 😭😂 I can’t with it all

Sophie Barry - 2018-03-16
This was my all time favorite Hot Ones episode 🤣😂🤣

Wheeties Lester - 2018-03-16
When i eat Takis at night I watch this show

Jessxodayum4ox - 2018-03-15
"Why are you screaming??" 😂😂😂

Jessxodayum4ox - 2018-03-15
He actually eats the wing thank god

Marcus Adams - 2018-03-14
The man said ciaras crickets 😂

Burke Bryan - 2018-03-14
Easily one of my favorite guests

ishtar0077 - 2018-03-14
😂😂😂😂😂 at the end

rrgert4 - 2018-03-14
this dude disrespected Post Malone live, fuck this guy

siguy923 - 2018-03-14
You know he cried on the toilet later.

Jennifer McMillian - 2018-03-14
I love him. He has no filter.

david marlowe - 2018-03-14
Waitin for the yelawolf episode

Rebecca Bailey - 2018-03-14
Just bagged me some hot sauce, hope in makes it to aus. You need to do a hot sauce concept restaurant - id fly 20 hours to come do that shit. Stop setting peeps up with water thats just mean. I love u more than a friend too x

kzif - 2018-03-14
Charlamagne - undercover faggot. Wannabe Gansta. Tired face, cooning mother fucker.

bullet5760 - 2018-03-13
Ctg did gud especially since unlike most he just about cleaned the bone, no one gonna do better than yg

bullet5760 - 2018-03-13
I like how on the da'bomb everyone gets themselves together and falls right back apart lol

Korissa Silver - 2018-03-13
Fuck this guy for being rude to post x2 lol

kim jong un - 2018-03-12
Charlemagne u deserve that burn for making fun of me

Bartosz Prusowski - 2018-03-12
Who the f calls themselvses god?

Azrael Brown - 2018-03-12
They killing me with the dramatic sounds when the starts feeling the heat lmao

Lavar Ball - 2018-03-12
man I love wings

Christiandinho Pasillas - 2018-03-12
Get Big Boy or Funk Flex!!!

David Alaba - 2018-03-12
shouldve asked him what hes done for the ayran brotherhood

esaloca899 - 2018-03-11

Messagefrom Montie - 2018-03-11
This wasn't that great of a video until 18:54 when he started chugging water down from the pitcher. I died. LMAO

melvin sacromentoe - 2018-03-11
Even though I think Charlemagne is a dumbass but I respect him for voicing his opinion and not giving a shit even if I don't agree with him like at all

Power Power - 2018-03-11
Charlemagne gave the game donkey of the day😎

Dude Itsjeff - 2018-03-11
Skreli going to jail now 😂🖕

Mobe1 Kanobe - 2018-03-11
He crushed this

Kimberly Tubbs - 2018-03-10
Onika voodoo lol

Brianna Marz - 2018-03-10
Why is u screaming 😂😂😂😂😂😂

"onika voodoo"

manuel men - 2018-03-09
So true about Kanye !!!!

TheWanderer - 2018-03-09
RESPECT. Charlamagne was KILLIN' those wings! not just a nibble for the video, either. that's how you do it!

Chris Chianese - 2018-03-09
This man drank two pitchers of water I’m dead hahaha. Also a great interview though

KingMeeka - 2018-03-09
"Why are you screaming?"😂😂

  (0)   Comment

view all posts by Ryfis