Loading...

TINA TURNER - PROUD MARY(LIVE 1982)

TINA TURNER - PROUD MARY(LIVE 1982)
TINA's so hot and so cooool!!!
So great song!
Love this so much!
One of my favorites.
☆Back up members☆
Keyboards:CHUCK O'STEEN
Guitar:JIM RALSTON
Bass:BOB FEIT
Drums:JACK BRUNO
Piano・vocals:KENNY MOORE
Dance・Back up vocals:LEJEUNE RICHARDSON
Dance・Back up vocals:ANN BEHRINGER 
TINA TURNER - PROUD MARY(LIVE 1982)


Loading...

Comments:

persephone1966 - 2018-01-16
Major chills


Domenic Lees - 2018-01-16
Now thats a performance!


Gail Tall - 2018-01-16
Love Tina, and love this song, the vedio, nope, sorry we have so many monsters that watch this video.


irishpride916 - 2018-01-15
sofa king fantastic


Marie therese struver - 2018-01-15
coolllllll.


Лариса Л - 2018-01-15
Умница!!!!Браво!!!!!


yas Abd - 2018-01-15
she's drugad


Kronus Paxon - 2018-01-15
love that smile


CJMoreton 180 - 2018-01-15
fuck you!!!


Arthur Hovhannisyan - 2018-01-15
I LOVE YOU


Tony Tafoya - 2018-01-15
Energy.


Ryah Jane - 2018-01-14
💚💚


pass calou - 2018-01-14
.....


Antonin Stancl - 2018-01-14
Suductive waves of the Tina Turner keep on Rollin'....


Treyvor Matejka - 2018-01-13
She's coked out


Lagrimas Almazan - 2018-01-12
My friend,Reden's favorite singer and song. He rolls with glee when he hears this song ,sang by Tina Turner.


Dajia Star - 2018-01-12
Lol, performers back in the day...


Jacui Tiera - 2018-01-12
Rollin


libra squad - 2018-01-12
Damn I see y'all never Been with someone black bt damn can y'all at least b nice... talking bout I need a shower y'all small dicks wouldn't even last if she gave u non mf factors chance


ghost killer - 2018-01-11
Black female elvis 💕🎶🎸


rick conner - 2018-01-11
Spzce hogs


B. Marie - 2018-01-11
Now this is how you make love!!! 💕✊🏽


doc holliday - 2018-01-10
Tina es la Faraona , según la Faraona made in spain


Hopefully not Going hell - 2018-01-10
SHIVERS...Every time


Hopefully not Going hell - 2018-01-10
this gets my jig on!


Rodney Smith - 2018-01-10
Woooweee that woman is the true definition of sexy! My goodness


Sheree By The Sea - 2018-01-10
THE Queen. Everyone one else can sit back down


Uno Carb - 2018-01-10
Even reserved ass me is spinning in his chair singing and having a time!!!!


Edilson Macedo - 2018-01-10
👑❤️🇧🇷


T S - 2018-01-10
Who can hold a candle to this queen? Damn, what a woman, what a performer!


ans cornelissen - 2018-01-09
next life ohhhhh i wish


Reginaldo Ribeiro - 2018-01-09
essa quebrava tudo muito bom


Neil Ladd - 2018-01-09
She owns this song! Have mercy!


Anna Smith - 2018-01-09
Tina is one tuff women he had her up and down but always bunch


1blessedbrotha - 2018-01-08
PURE FIRE!!!!!!!!


Tru Story - 2018-01-08
Straight hotness


Heavymatel Alive - 2018-01-08
Some good drugs


Christina Pickett - 2018-01-08
I'm glad she realized she's as big as a man and beat Ike's black ass,lmao


Snezana Jovanovic - 2018-01-08
Najbolja jeeee


PJ Neslo - 2018-01-08
Such a beautiful human being !!


Sarah Tielsch - 2018-01-07
jetziges Tierkreisz.... ?? ;p ...bla bla . cut, out s


Theo Jenkins - 2018-01-07
Promise reasonable clean past match outcome waste historically award dependent.


Marcos Fagião - 2018-01-07
Maravilhoso muito bom


Ana 2210 - 2018-01-07
She is beautiful and timeless!!!!


Andre Silva - 2018-01-07
i don't know what else to say about this performance, people already took all the good answers..so, GOD DAMN THOSE LEGS CAN MOVE.


Ethel Grace - 2018-01-06
Zmarilyn mcoo and the fifth deminsions


Kate Jackson - 2018-01-06
thanks for my cut:)P smiling. Proud Mary is right. Kate Jackson 711 :)


MBJ Xperience - 2018-01-06
That dude on piano and slaying the hell of out the hook! WICKEDD!!!!!!! Man I love me some Tina and this song!


Sykesee - 2018-01-06
Even to this day, what a damn sexy talented lady! Any chance of a few more kicks in 2018 Tina? What a wonderful woman!


mydawgz - 2018-01-06
I saw Tina in concert in Orlando a few years ago. She turned 70 during that tour. She was freakin amazing and she danced all night in those heels. She puts the young chicks to shame. Work it Tina!! Youre the queen.


  (0)   Comment


view all posts by Ryfis

Verified